måndag 12 juli 2010

Vansbro sub 54 och lycklig debutant rapporterar.......




Ja då var Vansbrosimmningen över i ett nafs på premiären. En kanon dag och veckorna innan med all laddning har gått i solenstecken.

Fick dock inte ut max idag, men tiden 54:32 är jag glad över. Svårt att strategiskt lägga upp loppet innan och under, men spurten uppströms 1000 m gick på ca 19 min den är jag nöjd med.

2011 bli det revanch och SUB 48.

Stort tack till mina vänner i vansmobil. Birgit, Uffe och Tor. Övernattningen på malungsfolkhögskolan med middag och frukost var galant.

4 kommentarer:

  1. Grattis Daniel ännu en gång! Riktigt bra simmat!

    SvaraRadera
  2. Ett sent grattis (men jag har följt dig på funbeat) - jag hoppas du inte frös ihjäl.

    SvaraRadera
  3. Det var + 19 i vattnet, och hade våtdräkt. Inga problem. Men idag vore det småkallt.

    SvaraRadera