torsdag 17 juni 2010

Kullöntrail



Kuperad tur med nya Gel Trail-attack 5 på fötterna. Torrt och stundtals på asfalt, men på de tekniskapartierna krepade skorna bra. La in en stretchpaus och en 3 min gång paus då benen började säga ifrån.

Vacker kväll och skönt att vara igång igen efter maran. Känslan av 8 dagars träningsvila och tre dagar sweden rock frestar på. Att kunna vara fokuserad utan att träna är utmanande. Tror dock kroppen behöver pauser då och då. Nästa vecka i danmark kommer bjuda på mera träning i alla dess former hoppas jag på. Vansbro och vertex börjar krypa närmare.

Förresten drar jag till Danmark och Skagen nästa vecka, där blir det löpning och simning och lite yoga. Kul med träningssemester. Mer om detta senare;)

13,7 km
05:24 min/km
11,11 km/h

1 kommentar:

  1. Det ska bli intressant att höra om din träningsresa. Jag älskar att åka på träningsresor!! Bara fokusera på träna, äta, sova. Livskvalité!

    SvaraRadera